Profitразделитель ссылочного текста №_12_2023, decembrie 2023

Început de primăvară în stil Fashion Walk

Alexandra MARIN | Produs autohton

A devenit deja o tradiţie ca începutul primăverii să fie marcat de show-ul de modă Moldova Spring Fashion Walk. Nici acest an nu a fost o excepţie. Cea de-a cincea ediţie a show-ului a adunat pe 1 martie, în incinta unui hotel din capitală, sute de admiratori care pun preţ pe brandurile autohtone.

Ultimele colecţii ale designerilor moldoveni au fost prezentate de diplomaţi, femei de afaceri, politicieni, artişti, jurnalişti. Creaţiile de primăvară-vară ale designerilor moldoveni au fost puse în valoare de ambasadorul SUA, William Moser, al Turciei, Mehmet Selim Kartal, al Marii Britanii, Phil Batson, al Poloniei, Artur Michalski, ambasadorul UE la Chişinău, Pirkka Tapiola, ministrul agriculturii şi industriei alimentare, Vasile Bumacov. Este de remarcat faptul că toţi au defilat alături de soţii care, la fel, au purtat ţinute autohtone.

De asemenea, pe podium au urcat deputata Valentina Stratan, ambasadoarea Suediei la Chişinău, Ingrid Tersman, coordonatorul rezident al ONU în Moldova, Nicola Harrington-Buhay, soţia directorului Băncii Mondiale la Chişinău, Sata Seck, soprana Olga Busuioc, directorul AGEPI, Lilia Bolocan, interpreţii Igor Stribiţchi, Adrian Ursu, Natalia Gordienco, Aura, Marcel şi Cornelia Ştefăneţ.

În cadrul evenimentului au fost prezentate colecţiile de haine ale brandurilor autohtone precum Georgette, Vasconi, Maicom, Vistline, La Tyana, My Revivial, Lia Fia, L'ame de Femme, Brio, Mallena, Creme Brulle, Sekana, Julia Allert, Jiovani Primo, Di Vero, Eho. Ţinutele vestimentare au fost asortate cu încălţăminte marca Zorile, Cristina, Tiras şi Irka Schoes, cu bijuterii marca Ju Bijoux, Lorina şi Nadiush, precum şi cu genţi marca Bookleta, Arilu şi VB.  

Managerul Superior Proiecte USAID, Sergiu Botezatu, este mândru de succesul obţinut pe parcursul acestor ani de industria modei din Moldova, fiind convins că domeniul are perspectivă.

Sergiu BOTEZATU:
Majoritatea brandurilor care au fost prezentate la Spring Fashon Walk 2014 nu existau acum câţiva ani. Datorită efortului Proiectelor CEED I şi CEED II, finanţate de USAID, am reuşit să punem în valoare talentele pe care le are Moldova şi să facem ca industria uşoară din ţara noastră să producă o valoare adăugată mai mare în lanţul valoric industrial.

Prezentările de acest gen au devenit pentru designerii moldoveni o platformă pe care îşi pot prezenta creaţiile vestimentare şi afla reacţia publicului. De la ediţie la ediţie, designerii progresează, demonstrând creativitate, ingeniozitate şi dorinţa de a fi în pas cu ultimele tendinţe în modă. Unora le reuşeşte mai bine acest lucru, altora mai puţin, însă acum este important ca direcţia stabilită să indice doar Înainte. Numai în astfel de condiţii va fi posibilă dezvoltarea sectorului şi atingerea unui nivel care ne-ar permite să fim trataţi pe picior de egalitate cu alte industrii fashion din lume. Începutul este bun, important este să menţinem ritmul.■

 

Comentarii [7]

Comentariu
  • 16.07.2014 03:07:24
  • 31.07.2014 12:09:48 Jordan
    It's a plurseae to find someone who can think so clearly
  • 31.07.2014 09:42:48 Katrina
    So glad it went well, and is looking good. My apgeooils for not being able to come along work, as ever, getting in the way of fun. I made a DVD some years ago (rowing-related don't ask, it seemed like a good idea at the time and was for charity) and was constantly surprised at how I sounded/ looked. If I didn't remember what I'd said, I wouldn;t recognise my own voice on dictaphones either I do NOT sound like a Swansea girl any longer
  • 02.10.2014 07:07:42
  • 22.04.2015 01:09:14
  • 06.11.2015 09:16:43
  • 05.02.2017 11:37:13

Adauga-ţi comentariu

© 2008 "Profit"

 

În cazul preluărilor materialelor de pe site este necesară indicarea sursei Profit.md
Sesiuni curente:
13
Afişări de site:
774543
Vizitori unici:
5683821

WebArt Pro