Profitразделитель ссылочного текста №_11-12_2022 (303), noiembrie-decembrie 2022

Victoriabank consemnează o dinamică ascendentă în ultimii cinci ani de activitate

Bănci & Realizări

Evoluţia Victoriabank în ultimii cinci ani demonstrează, un efort unitar depus în scopul creşterii calităţii şi eficienţei serviciilor prestate. De altfel, reuşitele Victoriabank ne conving despre cât de importantă este planificarea obiectivelor şi strategiilor planului de management pentru atingerea unor rezultate remarcabile în sistemul financiar, apreciate nu doar la nivel naţional, dar şi internaţional. Climatul economic este cel care dictează acum, ca să nu mai vorbim de faptul că anul 2013 a fost unul de stabilizare şi consolidare a liderilor în sistemul financiar-bancar autohton, iar Victoriabank deţine o poziţie dominantă în acest sens.

Ultimii cinci ani traversaţi de Victoriabank au fost plini de shimbări, optimizări şi inovaţii care i-au oferit un echilibru în contextul economic actual şi o consolidare a imaginii pe piaţă. Acest lucru este confirmat şi de indicatorii financiari care, începând cu anul 2009, comunică o creştere vădită. Tocmai în acest context, când Victoriabank înregistrează un trend ascendent de dezvoltare, datorită unei gestionări corecte şi, implicit, unei echipe profesioniste, subliniem şi aportul considerabil al clienţilor Băncii care ani la rând i-au acordat vot de încredere siguranţei şi stabilităţii financiar-bancare. În acest sens se estimează o consecvenţă în ritmul de dezvoltare al Băncii, sunt merite câştigate pentru realizări semnificative pentru piaţa bancară autohtonă.

În scopul menţinerii şi consolidării unei poziţii dominante, deja cinci ani la rând, Victoriabank reuşeşte să înscrie creşteri constante atât la capitolul active, cât şi la capitolul profit, capital acţionar etc. Activele Băncii pe parcursul anului 2013 au înregistrat o creştere cu 15.1% comparativ cu anul 2012, totalizând 11648 mil. lei la sfârşitul anului trecut. Este o creştere aproape dublă faţă de acum 5 ani, când activele Victoriabank însumau 5977 mil. lei.

Victoriabank deţine cel mai diversificat portofoliu de produse şi servicii. Drept urmare, numărul de clienţi deserviţi a început să se lărgească, ajungând la 303 mii clienţi în anul 2013, persoane fizice şi juridice, comparativ cu anul 2009, când acest număr constituia circa 150 mii clienţi. La capitolul carduri emise şi volumul de operaţiuni efectuate cu cardul în RM, potrivit situaţiei înregistrate începând cu 2009, Victoriabank a continuat să fie lider, deţinând, în 2013, o cotă de 15.07% şi, respectiv, 29.80%.

An de an, Victoriabank înregistrează noi performanţe şi succese importante, care o plasează pe poziţii dominante în topul băncilor comerciale din ţară. Este apreciată continuu pentru implementarea de noi tehnologii bancare ce asigură deservirea clienţilor la cel mai înalt nivel, abordarea individuală a fiecărui client şi un portofoliu divers de produse şi servicii bancare. Reţeaua largă de peste 100 de subdiviziuni garantează reacţia promptă la solicitările clienţilor şi imaginea unui brand puternic al cărui renume este confirmat prin numeroasele distincţii şi rezultate semnificative.

Astfel, cifra de afaceri a Victoriabank în ultimii cinci ani a înregistrat o creştere însemnată, ajungând la 232 (mil. Lei) în 2013, comparativ cu profitul înregistrat în anul 2009 de 65 543 (mil. Lei).

Efortul depus constant a condus la creşterea cotelor de piaţă în diferite domenii. La capitolul carduri bancare ponderea volumului de tranzacţii efectuate în RM în anul 2013 constituie 21.16%, înregistrând o creştere semnificativă comparativ cu anul 2009, când ponderea era 15.37%. Şi cota de piaţă deţinută de transferurile rapide a consemnat creşteri pronunţate în ultimii cinci ani, atingând 23.04% în anul 2013. Aceeaşi situaţie este atestată şi la capitolul credite, deţinând în anul 2013 o cotă de piaţă de 17%, comparativ cu 2009, când înregistra o pondere de 14.6%, din totalul sistemului bancar din Republica Moldova.

Aceste reuşite s-au datorat abordării clientului din prisma solicitărilor acestuia, oferindu-i-se şi alte servicii complexe decât cele tradiţionale cu care piaţa este deja obişnuită. Au fost lansate în premieră pe piaţa din Republica Moldova, produsele – Visa Platinum şi Visa Infinite, care includ, de asemenea, şi servicii adiţionale precum Priority Pass şi asigurarea totală a călătoriilor multiple. S-au făcut paşi strategici semnificativi în vederea dezvoltării pieţei bancare autohtone.

Pentru mai multă comoditate şi pentru a economisi timpul, Victoriabank oferă persoanelor fizice două servicii: SMS Banking şi dotBank care pun la dispoziţia clientului posibilitatea să genereze plăţi cu cardul direct de pe telefonul mobil sau calculatorul, de acasă sau birou. La fel de eficient este şi serviciul EXTRAS on-line al contului de card, care permite clientului să îşi verifice soldul contului din orice colţ al lumii.

În ultimii cinci ani, Victoriabank a demonstrat că în pofida unei crize financiare, poate fi menţinut un tempo constant de creştere prin folosirea inovaţiilor, respectarea măsurilor prudenţiale şi stabilirea unei relaţii impecabile dintre client şi bancă.

Distincţiile obţinute regulat de-a lungul acestor ani, confirmă notorietatea, calitatea şi, desigur, prosperitatea Băncii – datorate unei strategii bine elaborate de către managementul Victoriabank. Reieşind din contextul celor menţionate, remarcăm cu precădere că, şi în anul 2013, „The Banker” şi „Global Finance” – două reviste britanice ce se bucură de o autoritate incontestabilă la nivel mondial în reflectarea subiectelor bancare, au desemnat Victoriabank „Banca Anului 2013 în Republica Moldova” şi, respectiv, „Cea mai inovativă bancă din Republica Moldova”. Iar, în cadrul concursului „Marca comercială a anului 2013”, Victoriabank a fost premiată cu distincţia „Mercuriul de Aur” pe plan naţional, în rândul instituţiilor financiar-bancare.

De asemenea, conform clasamentului SeeNews TOP 100 SEE Banks, făcut public în luna octombrie a anului 2013, Victoriabank se numără printre cele mai mari bănci din Europa de Sud-Est. Mai mult, potrivit clasamentului eficienţei bancare elaborat de Agenţia de Consultanţă investiţională „EVM Consulting”, se află printre liderii topului celor mai eficiente Bănci din Moldova. În cadrul programului anual „End of the Year Banking Awards”, al revistei InterContinental Finance Magazine, Victoriabank a fost distinsă cu premiul „Pentru excelenţă în domeniul dezvoltării tehnologice şi inovaţiei bancare”.

Pentru Victoriabank, principalii indicatori ai succesului sunt loialitatea şi încrederea clienţilor. Iar premiile obţinute, vin să confirme grija şi responsabilitatea pe care o poartă banca pentru fiecare client în parte. Mai mult decât atât, ordinul „Gloria Muncii” cu care a fost decorat preşedintele Băncii, Natalia Politov-Cangaş, de către Preşedintele Republicii Moldova, Nicolae Timofti, denotă, în mod deosebit, respectarea angajamentelor Victoriabank luate în faţa societăţii şi activitatea filantropică intensă desfăşurată de Victoriabank.

Cu adevărat remarcabil este şi faptul că, graţie Programului de CSR „Deschide uşile spre viitor”, Victoriabank participă la dezvoltarea societăţii în care activează – încurajând păstrarea tradiţiilor, culturii neamului şi a tinerilor talentaţi sau din familii dezavantajate. Aceste eforturi importante pentru societate, au fost apreciate în februarie 2013 - în cadrul concursului naţional “Marca Comercială a Anului 2012”, unde Victoriabank a fost premiată cu cea mai înaltă distincţie - “Mercuriul de Aur”, la categoria marca comercială responsabilă social.

Toate eforturile depuse de către Prima Bancă din Moldova pentru atingerea unei imagini excelente, se cristalizează în profesionalism, calitate şi operativitate – asigurate în procesul oferirii unei game diversificate de produse şi servicii financiar-bancare competitive, dar şi într-o performanţă managerială de excepţie.■

 

Comentarii [8]

Comentariu
  • 25.02.2014 07:33:00
  • 07.08.2014 03:39:20 Sutini
    I couldn't come, but I am dteinifely buying it. Especially since I will hopefully have a job that I get paid for by then. I would hope so, after spending 5 hours (I'm not even kidding) on the Sainsbury's website this morning trying to apply. I hate online applications.I'm glad you're feeling okay about it. It's always at least twice as good as you think anyway, so I'm imagining it's pretty brilliant.
  • 01.04.2015 07:09:01
  • 29.05.2016 08:42:42
  • 19.12.2016 06:47:13
  • 21.05.2017 01:15:01
  • 21.06.2017 09:12:42
  • 24.06.2022 07:25:34

Adauga-ţi comentariu

© 2008 "Profit"

 

Ştiri
În cazul preluărilor materialelor de pe site este necesară indicarea sursei Profit.md
Sesiuni curente:
19
Afişări de site:
2274691
Vizitori unici:
4709584

WebArt Pro