Profit №_12_2023, decembrie 2023
Un automobil cu personalitate
Noul BMW Seria 3, care a beneficiat deja de multiple aprecieri din partea presei de specialitate din întreaga lume, a ajuns şi în Moldova. Autoturismul a fost lansat oficial în cadrul unui eveniment organizat de AutoSpace SRL, dealer autorizat BMW, pe 17 martie şi a adunat aproximativ 400 de posesori şi iubitori ai mărcii BMW. Reprezentanţii companiei AutoSpace speră că acest automobil, pe care îl descriu drept unul cu personalitate, va fi unul de referinţă în segmentul automobilelor premium de clasă medie.
Nota distinctivă a evenimentului s-a regăsit în prezentarea celor trei linii de design dedicate noului BMW Seria 3: Luxury, Modern, Sport, dar şi în detaliile organizatorice care au scos în evidenţă personalitatea noului model.
Dorian HARGHEL, director comercial AutoSpace SRL: Lansarea a fost extrem de aşteptată la nivel naţional, iar interesul deosebit pe care clienţii noştri l-au manifestat faţă de noul model îndreptăţeşte estimările pozitive în ceea ce priveşte vânzările în perioada următoare. Atât eu, cât şi colegii mei am avut deja ocazia să conducem acest model câteva sute de kilometri în cadrul unui training, iar aşteptările noastre au fost îndreptăţite. Credem că noul BMW Seria 3 va fi o referinţă în segmentul automobilelor premium de clasă medie.
Cel mai bine vândut model BMW din istorie stabileşte noi standarde în privinţa calităţilor sportive, a eleganţei şi a confortului. Noua generaţie BMW Seria 3 aduce în premieră BMW Lines: Sport, Modern, Luxury, care oferă variante de personalizare în funcţie de preferinţele clienţilor.
“O apariţie elegantă, modernă şi sportivă, dublată de flexibilitate şi caracter practic: noul BMW Seria 3 este ideal pentru orice ocazie. În clasa din care face parte, este automobilul cu cea mai inovatoare tehnologie. Noul BMW Seria 3 a primit deja două premii importante, fiind distins de prestigioasa revistă britanică „What Car?” cu titlul „Executive car of the year” şi s-a impus în sondajul internaţional „Most Beautiful Car of The Year”. Sunt rezultate care ne dau încredere în acest autoturism şi speranţe că vom reuşi să ne atingem obiectivele la capitolul vânzări. Noul BMW Seria 3 reprezintă pentru noi un model de referinţă şi ne vom concentra pe promovarea sa către iubitorii mărcii BMW”, a declarat Dorian Harghel.
Noul model păstrează toate elementele clasice de design ale mărcii, însă aduce inovaţii în ceea ce priveşte opţiunile de motorizare şi tehnologie, disponibile în premieră pentru segmentul său. În special, BMW Seria 3 vine cu motoare puternice, dar cu un consum redus de carburanţi.■
Adauga-ţi comentariu