Profitразделитель ссылочного текста №_9_2020 (281), septembrie 2020

O mică sărbătoare a vieţii

| Evenimente & Oameni

„Un business puternic pe umeri slabi”, aşa se numea proiectul tradiţional special pe care revista „Profit” l-a desfăşurat în luna martie. De data aceasta, partenerul nostru, în afară de duzina de sponsori, a fost Agenţia de Publicitate „Promo-Profit” înrudită cu publicaţia.

 Conform tradiţiei constituite, în numărul din martie revista povesteşte despre femei, dar nu despre femei simple, ci despre unele  care au prosperat în afacerea lor. Totodată, nu punem vreun accent special doar pe frumoasele doamne care au o afacere proprie, ci prezentăm şi portretele unor femei care lucrează în cele mai diverse sfere, obţinînd rezultate impresionante prin munca lor. Printre protagonistele noastre sînt şi banchere, şi proprietare de case de bijuterii, şi manageri de saloane de mobilă, şi producători de posturi de televiziune, şi directori comerciali, şi avocaţi, şi jurişti, şi asigurători.

În pofida crizei din economie, pe care businessul o simte diferit, şi de data aceasta proiectul special al revistei „Profit” a fost susţinut de sponsori generoşi. Sponsorul general a fost compania „Toricado”,  care a organizat pentru 26 de participante la proiectul „Un business puternic pe umeri slabi” o loterie cu un premiu valoros – pandantivul  „Carrera-Carrera” în valoare de  28 mii lei.

Sponsorii au înmînat majoritatea cadourilor lor tuturor eroinelor proiectului „Un business puternic pe umeri slabi”. Cît priveşte cadourile de preţ, intriga principală a constat în faptul ca acestea să fie obţinute printr-o baftă şi un noroc omenesc elementar. Cupoanele cu numele participantelor la proiect au fost puse într-o vază specială. Într-o atmosferă festivă, Roxolana Golea, elevă la liceul „N.Gogol”, a extras cuponul cu numele deţinătoarei premiului principal – bijuteria „Carrera-Carrera”. Aceasta a fost Irina Staheeva, manager general la casa de bijuterii „Gianni Lazzaro” din Chişinău.

În primele clipe, Irina, surprinsă fiind, a spus: „Nu am cuvinte…” Apoi le-a amintit tuturor celor prezenţi expresia care spune că „diamantele se trag la diamante”. Cu referire la Irina Staheeva, esenţa acestei expresii este adevărată şi în sensul direct, şi în cel figurat, pentru că în casa ei de bijuterii „Gianni Lazzaro” sînt, într-adevăr, multe diamante şi alte bijuterii scumpe.

Recunoaştem că primirea unui premiu atît de original şi scump de la sponsorul general al proiectului, compania „Tiricado”, de către proprietara casei de bijuterii este un fenomen absolut neaşteptat. Ca să explicăm acest caz, putem spune doar: „Fortuna este fortună”. Toate s-au derulat în ochii tuturor participantelor la proiect şi faptul că anume cuponul cu numele Irinei Staheeva a fost extras este un simplu noroc omenesc!

Ana Gospodinova, administratoarea filialei din Ciadîr-Lunga a BC Moldova-Agroindbank S.A., a devenit posesoarea norocoasă a două sfeşnice din argint oferite de casa de bijuterii “Gianni Lazzaro”.

Şi, în sfîrşit, cel de-al treilea premiu de preţ, un stilou original de la boutique-ul casei franceze  „Korloff”, i-a fost înmînat Carminei Vicol, managerul general al companiei financiare  „Prime Capital”, care a promis să semneze, de acum încolo, toate contractele de finanţare a clienţilor doar cu acest stilou original.

Alexandru TANAS, redactor-şef al revistei „Profit”: Fiecare dintre eroinele acestui proiect este o persoană afirmată pe plan profesional, ale cărei măiestrie şi talent sînt la limita perfecţiunii. Toate participantele la proiect sînt eroine ale timpului nostru, fiecare poate fi un exemplu demn de urmat pentru mii de reprezentanţi ai generaţiei în creştere, care abia păşesc pe drumul vieţii mature şi independente. Eu cred că tinerii au mare nevoie de fapte de invidiat şi exemple de persoane obişnuite pentru ei, care trăiesc alături de noi, dar se deosebesc prin rezultate şi succese. Asemenea persoane au o abordare proprie, specială pentru ceea ce fac. Ele nu-şi pot îndeplini lucrul oricum, el au nevoie neapărat de rezultat şi succes, pentru ca viaţa să le fie intensă şi de o valoare deplină.

Un om celebru a spus că pentru bărbaţi contează foarte mult ceea ce cred alţii despre ei, iar pentru femei, dimpotrivă, mai important este ceea ce se vorbeşte despre ele. Urmînd aceasta, noi, cei de la redacţie, preferăm să vorbim şi să reflectăm cît mai mult, mai larg şi mai profund succesele oamenilor de treabă, capabili şi în vremurile grele pentru economie să găsească soluţii reuşite pentru situaţii dificile, demonstrînd, totodată, succes. Cu ajutorul sponsorilor care susţin proiectul revistei, am reuşit cu toţii să organizăm şi să desfăşurăm o sărbătoare mică, în schimb sinceră şi plăcută a vieţii, care trebuie să existe neapărat în viaţa oamenilor, în pofida tuturor dificultăţilor.

  Sponsorii proiectului: magazinul „Toricado”, salonul „Cristis”,  „Cricova” SA, salonul „Gianni Lazzaro”, compania „Lion Gri”, cosmetica „D’Oliva”, compania „Vinaria Bostovan”, boutique-ul casei franceze „Korloff”, compania AVON, salonul de mobilă „Monte Cristo”, clubul sportiv „Brio”, „Coffee House”, Agenţia de Presă „INFOTAG”, precum şi restaurantul „Coliseum”.   

Comentarii [5]

Comentariu
  • 25.12.2013 05:55:21
  • 19.04.2016 07:36:09
  • 16.11.2016 11:35:48
  • 09.05.2017 06:49:36
  • 07.08.2020 01:16:53

Adauga-ţi comentariu

© 2008 "Profit"

 

Ştiri
În cazul preluărilor materialelor de pe site este necesară indicarea sursei Profit.md
Sesiuni curente:
18
Afişări de site:
1876643
Vizitori unici:
3559597

WebArt Pro